11.04

Klockan är 11.04 och jag har redan hunnit med att glo klart filmen, läst en massa, ätit frukost (stekt ägg), ätit godis, gjort det gamla vanliga onödiga framför datorn, gosat katt. OCH jag har sommarlov. Skumt. Jag kan helt enkelt inte sova om morgonen längre. Jag skulle gissa att jag vaknar upp vid 8.30 något sånt. Jag vet itne helt för jag kollar alltid på klockan då den är 9.00 och då känns det som att jag har vart halvvaken ett tag. Varför är jag sån? Rummet är helt stängt, helt tyst och helt mörkt ändå kan jag aldrig sova länge! Man blir tokig.

This is england har jag kollat på iaf. Hälften igår och hälften imorse innan jag steg upp. Jag kan inte bestämma mig för om jag tyckte den var bra eller ej. Men jo, jag gillade den nog. Mm, den var bra. Alltså egentligen, så var den riktigt jävla bra nu när jag tänker efter på vad jag egentligen tänkte under tiden jag såg den. Den var så mänsklig. Det blev inte sådär tillgjort som det ofta blir i filmer. De var liksom ett tufft och "hårt" gäng men samtidigt så brydde de sig verkligen om varandra och det skämdes inte för att visa det heller. Typ.. en gangsterfilm med gruppkramar.


Hittade ingen bra bild på Shaun. Men han var så gulig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0