Hit&dit

Åh vad allt är jobbigt. Känns som att, för tillfället, så är meningen med livet plugg. Så kan det väl  inte vara heller.. Hur kul är det liksom. Man (jag) kan aldrig slappna av riktigt för man vet att det alltid finns något litet (eller stort som helvette) plugg man kan ta tag i.  Fruktansvärt dålig svenska där. Så även fast man bestämt att nu är jag värd att ligga och glo på tv så ältar ändå hjärnan igenom hur man ska ta itu med nästa skolskit. Tänkte om det nu var någon som kände igen sig? Inte? Joo? Det är i alla fall helvettes jävla trist. Fyfan. Kallt som in i helvette är det ju också. Ja, det blir lite väl många svordomar nu men jag orkar inte ändra.

Det som var roligt med denna dag var att jag&Tessan äntligen knåpade ihop lite tid till att träffas. Det är inte lätt ska ni veta. Hon går i en galen skola den snuttan! Hon har fullt upp med andra ord. Mycket roligt att äntligen träffa tjejen i alla fall.

Nu känner jag att jag inte har koll på vad jag skriver. Att jag hoppar lite hit&dit. Men det är nog för att mitt liv är så just nu. Jag har så otroligt mycket jag ska göra så man vet inte vart man ska börja så allt blir sådär lite halvgjort. Irriterande (jävligt irriterande hade jag sagt om jag nu inte redan hade svärt så jävligt i detta inlägg).

Vill i alla fall säga igen att det är alldeles (stavning?!) för kallt inne. Och för kallt ute. Och för kallt i min kropp. Man kanske skulle gå och bli kär för att bli sådär mysigt varm i kroppen.. Ingen dum tanke dära.

Kan vara det sämsta inlägget någonsin så nu vill jag bara bli av med det fort. Hejdå!

(Måste bara få säga att Timo Räisänen sjunger vackert för mig just nu genom högtalarna och det är bland det bästaste bästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0