Idag har jag lärt mig hur man slår i en bibel

Måste plugga. Just precis nu måste jag plugga. Jag tyckte att jag var duktig när jag, efter att ha ätit upp min ostmacka med ett glas mjölk, stängde av tven mot min vilja och lyfte på arslet för att gå upp hit till datorn för att sätta igång med samhällskunskapen. Läste igenom skiten och kunde bara tänka nejnejnej. Jag har det skitjobbigt just nu ska ni veta! Verkligen noll motivation. Hoppas det vänder snart annars lär det ju sluta rätt så illa för lilla mig.

Förutom några miljoner så har jag bestämt att snart (hm..) så kommer jag att ha ett körkort i plånkan. Det är väl rätt så nice det.. Är i alla fall anmäld o klar så nästa måndag börjar jag i teoriklassen. Eftersom min pluggmotivation har passerat botten och grävt ner sig just nu så tänkte jag att det var bäst att ta såndär klass och inte läsa själv.

Jag kommer fan känna mig cool när jag har körkort. Så kommer jag kanske kunna utveckla min dröm om det mer spontana livet. Minuset är ju att jag kommer känna mig ännu mer vuxen. Då kommer jag liksom kunna säga att jag på fredagkvällar står iklädd förkläde och kokar lingonsylt OCH har körkort. Nästan så att nästa inköp blir rulatorn eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0