Jaaaaaaaaaaa

Ett riktigt glädjerop alltså. Äntligen fixade jag tillbaka min härliga gamla banner! Ni tänker väl som dom på McDonalds-reklamerna, att det är väl ingen  big deal. Men jo då, för mig var det en big deal att fixa bannern tillbaka. Tack vare att några idioter tagit bort bilden från internet var det klurigt. Meen nu känner jag mig duktig som fixat den tillbaka.

Ibland känns så onödiga små saker så otroligt viktiga att lösa. Den där bannern har legat som en tung sten på mina axlar ska ni veta. Men en liten bit av stenen ligger faktiskt kvar och balanserar på mina axlar.. hatar nämligen det vita runt om. Blä. Det är fultfultfult.

Något som också är fult är att jag har ont i halsen. K a n  i n t e  b l i  s j u k  n u.


Apropå McDonalds så tycker jag inte om det. Det ska vara Max. Och mitt nuvarande Max-sug har funnits länge nu.

Kommentarer
Postat av: Tessan

vadå, menar du det vita runt om? själva backgrounden? det är ju bara att ändra färg på den? haha

2008-09-04 @ 18:46:14
URL: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0