Snutta kudde, gosa katt, snyta näsa

Hejhejhej, hemskt mycket hej.

Vaknade av alarm 06,45 för att jag skulle upp och duscha innan skolan. Mjo, var tänkt med skola idag faktiskt. Jag fick ett av mina panikryck när jag vaknade. Ett sånt panikryck när man blir så förbaskat jävla irriterad att man inte vet vad man ska ta sig till. Man är bara så hemskt jävla sur. Riktigt knasförbannad. Jag låg nämligen så perfekt i sängen och temperaturen var också perfekt. Låg i en ställning jag aldrig tidigare legat i så det vill jag verkligen tacka min kropp för. Tack för att du placerat dig så skönt imorse. Så ska jag börja sova.

Men i alla fall så kom mamma in mitt i mitt panikryck och var lite förvånad över att jag skulle ta mig till skolan. Mycket lättare att stanna hemma när man får höra det från mamma. Så ja, hemma blev det. Och det var tur det nu när jag känner att ja knappast är 100% frisk.

Jag ligger i soffan och kollar film, jag gosar katt, jag kollar brevlåda, jag kämpar för att inte ta något att småäta OCH jag får konstant obehag-pirr i magen när jag kommer på att jag när som helst skulle kunna få ett obekvämt samtal från ungdomsmottagningen.

Nu är det dags att snyta näsa och gosa soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0