Hej och hå

Jahapp.. då ska man försöka igen då tänkte jag. Skriva blogg. Haha, blir ju inte direkt ofta för mig inte. Men ni ska veta att jag tänker på bloggen desto mer! Jävligt ofta faktiskt.. Mycket när jag sitter och funderar över saker och ting så tänker jag att detta skulle kunna bli ett bra inlägg. Men nej, ofta blir det inget inlägg. Men vore ju kul att försöka komma igång med att blogga regelbundet. Men! jag lovar inget. Verkar ändå väldigt jobbigt att vara som t.ex. Kenza eller Bbella eller någon.. De är liksom beroende av att blogga..

Lyssnar nu på Jack's Mannequin och det är jävligt skönt faktiskt. Helt nya är dom för mig, alltid kul med ny musik. Man tjänar mycket kul på att börja umgås i nya kretsar! En fetläxa till alla enköpingsbor, man behöver inte vara så jävla låst till just sitt umgänge. Släpp in nytt och mer folk, var mer utåtriktade! Tur att festivlerna finns, härligare stämning finns inte. Varje dag då jag glimtar till på min höger handled blir jag stolt. P&l- och yranbanden ska få sitta där så länge de bara går. Måste ju iallafall stanna på handleden till p&l 09 bandet sitter där!

Känslan säger jag bara

Jag har sträckt mina lårinsidor och högra skinka. Kombinationen träningsverk+dans var oskönt. Idag är det onsdag, två dagar till house på fredag! Börjat dansa det i Stockholm nu. Det var jävligt kul. Kändes som att det passade min kropp som handen i handsken. Köpte äntligen ett par bra byxor idag, baggybaggy! Kan låta konstigt men kläderna är ungefär 70% av dansen.. Känns det bara fel när man utövar en dans och man har fel stil på kläderna så lovar jag att det skulle kännas mycket bättre om man hade mer passande kläder! Själva känslan i dansen sitter mycket i kläderna. Så nu blir det dyrt framöver..


Apropå Stockholm. Bror min bor ju där. Dansen är på fredagar. Jag har fått nycklarna till hans lägenhet.
Fattar ni? Party.
Kanske man kan ragga med sig Jossan till Stockholm nån fredag och vi drinkar lite i Stockholm och tar brors lägenhet nångång då han är borta. Har sett så otroligt många myshak i Sthlm nu. Söder säger jag bara. Myspubar är nog the new shit för mig.
Apropå party. I helgen måste det bli fest eller utgång. Om ingen fest så kanske joar på fredag. Om nu någon är på, vore ju trist att gå själv..

Nej nu är det långt igen. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0