Mer än bara musikglädje

Tänk att man blir så gladgladglad. Glaaaaaaad. GLAD! Ja. Glad blir man. Höhö, snacka om flum. Men iaf, idag bestämdes det att Laakso kommer till Peace and Love och det är ju helt jävla otroligt. Med tanke på att Markus Krunegård precis satsat järnet på solokarriär så trodde man ju att chansen var minimal för en Laakso-turné. Men icke! Ok, ingen turné dock, men iaf till p&l ska dom och det känns så otroligt bra i exakt hela kroppen. Jag blir liksom inte glad: "Ja, vad kul att laakso kommer. Mina idoler!" Utan man blir liksom lycklig. Så otroligt megalycklig, liksom psykiskt. Och när jag tänker på attjag kommer få stå och se dom live och höra deras unika låtar och bara sjunga med i en festvalkänsla så snörps det åt i magen och jag bara ler liksom.

Detta var det abolut bästa som skulle kunna hända på artistfronten. Laakso är en sån otroligt unik grupp, deras musik är verkligen en klass för sig. nu låter det som att dom spelar väärsta specmusiken. Konstig på så sätt är den ju inte men den är fantastiskt jävla bra och texterna är så sköna. Sköna är en klockren beskrivning. Inte så krystat och överdrivet liksom.


Saknar min gammla banner. Den var verkligen så perfekt, men detta är iaf en annan helskön bild på underbaringarna.

Har bestämt oss att boka kalaset i slutet av februari nu, känns sååå bra att veta att man snart har en biljett! Fast kanske blir att man bokar hultan först iofs.. men spiling, bägge ska bokas förr eller senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wihoooo, nu är biljetten bokad :D

2009-03-27 @ 09:33:18
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0