äcklig och seg porrpotatis. SOFFpotatis!

Igår var det nära, men det smällde inte till förrän idag: jag skriver blogg

Haha.. jag är så dum. dumdumdum. Jag liksom lurar mig själv hela tiden och låter mig inte fatta att jag faktiskt har ett helt totalt värdelöst liv nu förtiden. Det roliga är att det är PRECIS JUST DETTA LIV jag alltid snackade om under gymnasiet att jag inte ville få. "Jag kan tänka mig vilket skitjobb som helst efter studenten, bara man inte blir den där sega äckliga soffpotatisen som bara går runt hemma o lever på mamma." HAHA. Såå dåligt.
Karoline:
 - Seg
 - Äcklig
- Soffpotatis
- Lever på mamma

Jag går liksom runt och präntar in i min hjärna att jag inte alls är värdelös för tillfället, jag ta ju faktiskt körkort just nu. punktslut. För det är ju ett heltidsgöra..

MEN, jag är inte så deppig som man kan tro. Kan ju upplysa om att jag bor själv för tillfället. För en vecka. Därför! kollade jag porr igår. NEEEEEEEEEEJ.

Jag kollade inte porr.
Jag kollade inspelning av porr. Jävla skillnad!! Men det var kul. Väldigt kul. Det var ju en av dessa snajsiga dokumentärer som Fråga Olle börjat med. Porrindustrin (industrin?) var ju så jäkla seriös alltså, kul att se. Man fick ju ett litet annat perspektiv på porren allt.

aja, bla bla bla. porr porr porr....

Det blev ovanligt många porr i denna blogg. OCH ovanligt många porr i mitt liv måste jag säga.

Nej detta ska avslutas nu. Nästan så att man är lite pöömsig. Trött.


pussigonattsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0