Jag vill ju inte dö

hihihihihi.. skojjigt va? Nej, men jag är inte tillbaka. Just nu sitter jag och tänker om jag ens ska publicera detta faktiskt. Så det lär ju visa sig va. Ser ni inget inlägg så har jag inte publicerat det bara, okej?


Idag är det fredag. Jag gör... ingenting. Är allmänt osocial och härlig i kroppen. Efter ettårs jobbsökande har jag idag fått en arbetsintervju inbokad. I know!! Eftertraktad på arbetsmarknaden är man. Men grejjen är ju faktiskt den att det är det här jobbet jag helst vill ha av alla jobb, bara det att jag trott att jag inte kan söka det. Och så trotsar man självförtroendet och söker i alla fall, och så tycker dom att man är intressant. Det måste ju nästan säga något!


Jobb på gym är det i alla fall. Curves heter det. Endast för tjejer. Väldigt annorlunda träningsform. Men jag tror på den. Det är som ett instruktörlett gympass kan man säga. Goggla vett já. Hehe.. ville inte ändra felstavningen på googla. Goggla var så kul.

Men i alla fall, det jag skulle komma fram till var att blir det jobb åker plugget upp på hyllan ett tag. Yttligare en tid Enköping väntar alltså. Helt ärligt, helt jävla ärligt så vet jag inte om jag kommer stå ut med det. Enköping har jag liksom lärt mig att det kan vara helt ok att vistas lite till i, men att bo hemma.. jag är rädd att jag kommer... dö. Bara liksom.

- Kola vippen

- Trilla av pínn

- Hälsa hem

Herregud, vad ska jag ta mig till? Jag kan inte dö som 20 år (hehe, fyllde 20 i måndags!!!!!!!!!!!!!)..
Flytta hemifrån i Enköping.. det känns väl onödigt?

Fast jag vill ju inte dö..



Valborg var ju i och för sig nästan en nära-döden-upplevelse. Så jag har ju fått lite försmak på vad som ev. väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0